سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت با بیان اینکه از ابتدای سال جاری سه وقف جدید در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد به ثبت رسیده است ، گفت : در یکی از این وقف های جدید ، زمینی 500 متر مربعی وقف ساخت مسجد حضرت زهرا (سلام الله علیها) شد.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمان، مهدی شریف، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت اظهار کرد : با توجه به اجرای برنامه‌های تبلیغی و ترویج فرهنگ وقف در طرح آرامش بهاری و سوگواره یاس نبوی از ابتدای سال جاری تاکنون سه وقف جدید در شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد محقق شده است که با توجه به همزمانی اجرای این طرح ها با ایام شهادت حضرت زهرا (سلام الله علیها) یک وقف با نیت احداث مسجد حضرت زهرا (سلام الله علیها) در منطقه انجام گرفته است.
 
شریف با اشاره به وقف‌های انجام شده، افزود : زمینی با مساحت 500 متر مربع و ارزش 200 میلیون ریال در روستای گردوچوئیه منطقه ساردوئیه با مصرف عام‌المنفعه وقف شد.
 
وی خاطرنشان کرد : همچنین یک قطعه زمین با مساحت 750 متر مربع و ارزش 250 میلیون ریال در منطقه بحر آسمان واقع در روستای دودران برای احداث مسجد و حسینه حضرت ابوالفضل (علیه السلام) وقف شد.
 
سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت : در روستای گردوچوئیه منطقه ساردوئیه، زمینی با مساحت 500 متر مربع و با ارزش 200 میلیون ریال برای ساخت مسجد حضرت زهرا (سلام الله علیها) وقف شد.
/2759/